Sunday, 17 July 2011

The people who I loved

Hai , ada lagi noh budak nie , HAHA , Nie nak habaq mai kat hampa pulak pasai kami punya mak pak , HAHA , nak dngar ?Let's start story ....
Pada zaman Eropah ada ....
Eh , eh silap , terbuat lawak pulak , Huh , Okay , I'm serious .
My father's name is Irfan Bin Hj Salleh , dya nie hensem tau , HAHA , tapi badan dya bigger ckit , tapi xdak lah bigger like Bob Lokman tuu , aduyai ..
Dulu , he is an army at Kuala Lumpur , Sekarang bersara dah , dya amik bidang bakery .
Alhamdulillah , sekarang kluarga kami dah ada Warisan Irza Enterprise .Kedai ape tuu ?Kedai jual ayam kaa ?Xlaa , kedai roti dan pizza lah ngok , HAHA .Aku pasti ade segelintir dah tau kedai tuu kat mana , sapa  xtau , nie nak bagitau , Kat depan Kedai Moto Chin Hin ,kedai tuu hujung sekali , kami bukak nie pun bukan nk cari duet sngat , tapi nak seronok2 jaa , luang kan masa ...lagipun kami dah tau mcm mana orng susah cari duet , bkan senang tau , hmpa tau apa ?Tau sumbat dlam molot jaa ,HAHA , Hahh , nie pasal mak aku pulak , dya lawa tau ?putih lagi tuu , hampa ada ?xdak kann  , HAHA , Nama dya Norliza Bt Salleh , apesal?terkejut ?sbb nama atuk sama .HAHA , Itu secara kebetulan jaa tau .Mak aku nie seorang wanita yg sibuk , pergi Johor lah , pergi KL laa , pergi Kelantan laa , ADUHH . mcm xdak mak pon ada , sbb jarang melekat kat rumah , dya kerja nurse kat Hospital Kuala Nerang , dya senior dlam hospital tuu , memegang jawatn Ketua Jururawat ,mane x sibuk nya ,dya baru jaa balek Kedah sbb sblum nie , kerja kat KL . lepas raya tahun lpas she stay back here , tup tap , tupa tap jaa kan , dah nak puasa dah ,Hahh one more things , ayah aku nie orng Yan Kechil ,Kedah . Mak aku pulak dkat jaaa , kat Langgar .. Dok cakap psal mak ayah aku nie , hampa tau kaa kami dok mana ?HAHAHA , kami dok kat atas pungkuq lah , aduhh , HAHA .Tu laa seba ckit pasal mak yah aku , klau nk tau bnyak lagi , mai masuk minang , KAKAKAKA , xlawak pun , HAHA . k lah , nak sign out dah , nak layan FB pulak , byebye , Slam 1MALAYSIA , RAKYAT DIDAHULUKAN , PENCAPAIAN DIUTAMAKA :)

No comments:

Post a Comment