Saturday 13 August 2011

Finally :))

Hureeyyy (!)
Akhirnya , kawan aku sorang nie dah tahu mcm mana perangai hypocrit lelaki tuuu .
Eeee , geram nya nya aku dngan kau rasa mcam nak jumpa kau and trus slap kau jaa ,
Kau tahu tak , kawan aku dah ada feeling dngan kau , then kau trus tinggalkan dia .
Mcam BABI dok perangai kau .Opsss(!)Sorry , kau memamng layak pun pnggil mcm tuu .
Dah dpat apa yg kau nakkk , trus blah ,sial kan .Kau tuu xdelah sehensem Aaron Aziz pun yg kau nak tukar2 awex nie ,dia menangis sbb kau , dia xdak mood sbb kau ,dya off henset sbb kau , kau tahu tak ?
Allaaaa , setakat ayat manis karat kau tuu , boy aku boleh buad lagi power laa dripada kau .
Patot laa kau xnak aku tahu kan yg kau dok text dngan membe aku sorang nie kan , sbb kau takot aku kata hang kan , wehh , nmpak sngat kau pegecut ohh , dlam fhone bolee lah buad ayat power ,hakikatnya kau xboleh jaga seorang prempuan ?Ishhhhh , xbole lah aku tngok hang kat skolaa , derek control hensem , pdhal haram xhensem pun (!)Soory lah weeh , aku ckap ikhlas dari hati aku , aku memamng lama dah xberkenan dngan hang sejak hang start text membe aku niehh , Skrg nie kau happpy la kan dngan awex baru kau ?Senang jee kau tnggal dia ,
One more things , kau tau ckap kat membe aku nie 'soorry and i still love you' , pala bapak hang laa syg (!)
BERRRRRRRRRR (!)TALK TO MY HAND (!)
Aku bkan apa , aku ksian kat kwn jaa sbb kau dah permainkan perasaan diaa ,
kau senang laa sbb skrng nie dok bersenang dngan awex baru hang tuu ,
Hmmm , alhamdulillah , akhirnya , kawan aku nie dah tersedar dah dripada lellaki yg berengset tuu .
Aku sngat2 gembira dan bahagia .
Kepada jantan2 yg suka mempermainkan prasaan prmpuan , ckup2 laaa .
Kami tahu kami wanita yg lemah , tapi xsemestinya kaum lellaki senang jaa memperbodohkan kami .
Okayy ?Hmmm ,ikhlas drpada saya , ieda :)

No comments:

Post a Comment